Sabtu, Jun 13, 2009

HSKU 2009 dan Natijah

Bismillahirrahmanirrahim


KASIH NAN AGUNG MENANG.


Satu hari, di mana saya mengharap (-) saya bersinar, saya tak temuinya di helaiannya. Oh, kecewa. Tak mengapa, Allah suruh saya sabar dan cuba lagi :)

Tak semena-mena, saya nampak tajuk macam kat atas tu.

"Eh, apa ni?"


Ding ding!

Wah, keputusan HSKU dah keluar! Keluar, keluar, keluar! Saya cari nama yang saya kenal. Kak Ummu Hani ada! Abg Fahd Razy ada! En. Shamsuddin pun ada! Alhamdulillah~


CEMBURU tahap bullet train shikansen di Jepun yang bergerak lebih laju daripada peluru!

Nak juga, nak juga, nak juga saya dapat capai prestasi sebegitu!

HSKU ialah Hadiah Sastera Kumpulan Utusan. Sudah lama diadakan penghargaan ini dan masih berlangsung hingga kini dengan penuh iltizam. Bagus, bagus. Saya harap saya berpeluang membuktikan saya boleh!

Lagi, nampaknya natijah Setara saya bolehlah tahan. Memang ada yang menjunam. Astaghfirullah. Biology meningkat sikit. Chemistry meningkat. Physics turun. Agak berfikir juga bila dapat Physics 6C dan tidak B. Biasa dapat B. Maintain.

Pulasari, nanti kamu tahu natijah ADD MATHS saya.

Bekerjalah, Qurrah! Kata nak 12 A, mana USAHANYA???



Sejarah saya :) 1 A. BAT pun insya-Allah, ada harapan untuk 1A.

Kadang-kadang ada sekelumit perasaan mengatakan saya ni bukan aliran sains, agak tak layak.
Huish, Qurrah ingatlah, ALLAH nak kamu jadi pembela agama-Nya!

Insya-Allah~ Sunnatullah: Man jadda wajada! Siapa berusaha, pasti beroleh hasilnya!

JORDAN - tunggu saya.

^ ^ Aslim taslam ^ ^

Tiada ulasan: