Sabtu, November 29, 2008

Kilasan Semalam

Bismillahirrahmanirrahim

saya kat mana? kat mana eh pulasari?

sedang mengikuti kemTAHFIZintensifO8

dari juzu'5 melangkaulah hingga juzu'..... ^__^

doakan saya dapat capai target saya! Allah kan selalu bersama!


hari-hari pertama di KTIo8 sangat menarik.

tapi minggu pertama tak balik rumah. rindu yang sangat sarat di hai dengan keluarga.

memang payah nak cakap.

Bila jumpa banyak pula bendanya, surat tawaran MPR, pos laju daripada 'izzati, sms kak Nissa', surat sahabat pena dan kek dari Kedah!

ALLAH memang sayang kat saya. Bahkan kepada kita semua.

Tentang MingguPenulisRemaja, insya ALLAh, saya akan mengikutinya. 12-18 Disember 2008.

Tahun ni cuti memang tak terasa. Lepas kem tahfiz terus balik kampung kemudian ke MPRo8.

Silalah anda bayangkan...

Saya tak mahu bayangkan sebab saya nak jadi POSITIF!

Doakan saya bahagia lalui hidup nan indah ini, biar pelajaran saya juga terjaga lebih-lebih lagi subjek-subjek Physics, Chemistry dan Add Maths.


^___^

Au revoir~

Aslim taslam.

Tiada ulasan: