Selasa, September 02, 2008

untuk kamu

bismillahirahmanirrahim.

Pagi-pagi, sms daripada ustazah Shahidah masuk.

Inna lillahi wa inna ilaihi raji'uun.

Rupanya inilah kawan abah yang abah baru tahu juga tadi.

AlFatihah...

Sahabat saya kuat! Sahabat saya kuat!
Alifah kuatnya kamu...


Bila ingat Alifah, saya tahu dia sangat kuat.

Bila ingat Alifah, saya tahu pernah satu masa saya lukai hati kecilnya.

Bila ingat Alifah, saya tahu dia sangat istimewa walaupun kami tak rapat.


Untuk KAMU...

Alifah, walaupun kita tak sangat rapat, tapi ada tautan hati yang merantai hati kita,lagi2 kita dalam usrah yang sama.

Memang pemergiannya sesuatu yang sangat istimewa biarpun menusuk qalbu, Alifah kena ingat ini tarbiyah untuk Alifah.

Alifah ingatlah, walaupun Alifah rasa macam tak ada siapa, insya Allah, ana dan sahabat2 yang lain akan selalu mendukungmu, meneguhkanmu biar susah mahupun senang. Kita kan sahabat?

Ukhuwwah fillah abadan abadaa.

La tahzan ya ukhti.. innaLlaha ma'ana.

Allah selalu ada dengan kamu. Ini percaturan terindah buat kamu sebab inilah percaturan Allah yang Maha Bijaksana.


daripada ukhtiy Qurrah.
maafkan ana tak dapat menemanimu tika nti perlukan sahabat.

Tiada ulasan: