Isnin, Ogos 25, 2008

cerpen

bismillahirrahmanirrahim.

Tudung baru. Beg baru. Jam baru.

Alhamdulilah~

Tapi, rasa macam baru masuk sekolah pula. Semua serba baru, you~;

Apa-apa pun tak kisah asalkan hari ini dapat ilmu baru!

Apa dia teman-teman? GOD is REAL.

Fakta itu tak baru, tapi mengingatkan itu bagus, bukan?

Lagi satu, perempuan yang hamil dan menysusukan anak,
boleh bayar fidyah saja jika ia tidak dapat berpuasa pada bulan ramadhan.

Ini pelajaran PSI. ^ ^

Dan saya dapat pelajaran tentang diri saya, juga baru:

Saya sebenarnya boleh menulis cerpen~!
[Ha, orang 'tu' jangan nak jeles pula. Saya tahu anda lebih hebat bercerpen mcm ni. Ingat lagi cerita si kecil Malque, anda tak sambung2 pun]

^ ^ Hal ini ditemui melalui cerpen ana telah disiapkan di sekolah hari ini untuk bulan Utrujjah.

Hari ini dapat addmission (mcm mana eja?) utk terjah blog adik junior.

Saya ni kira pembodek yang hebat jugak eh?

salam :)

1 ulasan:

Kawan Malque berkata...

salam...

hummm...insyaAllah akan saya siapkan ceren yang selama ini tergantung, oh mungkin hilang inspirasi (disebabkan masalah emosi mungkin)

sekarang ini saya sedang menunggu keputusan untuk hasil penulisan ilmiah saya, kalau ada rezeki saya akan ditemuduga, jika saya mendapat markah tertinggi, insyaAllah saya akan dapat sebuah kereta (kalau ada rezekilah)

humm...saya tak cemburu, cuma kagum dengan kamu ok ^__^

insyaAllah sepanjang cuti ini saya akan cuba mencari diri saya yang selama ini telah hilang dari diri ini, doakan ya

salam dari pusat persediaan