Ahad, Mac 09, 2008

Taggie

Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah. Siap juga tag yang Nadia suruh buat ni. Huhu. Ingatkan susah sangat nak buat, rupanya senang je. Ok, inilah natijah kepada tag itu.

Bear with me. It's kinda weird. Caddo? Hehe... Ana siapkan guna picnic yang ada dalam flickr.


The instruction - here's what you've gotta do:
1. The first title on the page is the name of your band.
2. The last four words on the last quote is the title of your album.
3. The third picture, no matter what it is, is you album cover.
4. Use any graphics program of your choice to throw these three things together and make it into an album cover. POST IT IN YOUR JOURNAL.


Klik pada link itu dan ambil apa yang dia minta. Macam instruction yang pertama, meminta kita ambil tajuk dari page yang kita klik itu sebagai nama band. (band lah sangat~).

Wa akhiran, ana nak tag orang-orang ini (buat ye!) :

* Rufaidah
* Najihah
* Safiah
* Alifah
* Pulasari

Hehe, tak faham tanya ana ya. Atau tanya Nadia :D


Aslim taslam.

4 ulasan:

rz berkata...

salam 3laik...

insyaAllah...dlm esk akan dmuskkn..kalau ada masa la

psal cerita tuh...hummm...nnt dlu

salam

Qurratu'Aini berkata...

ana setia je tunggu ;)

p u l a s a r i berkata...

salam

salam minggu nu jugak

oh doakan ana utk exam

salam

Qurratu'Aini berkata...

insyaAllah.. bittaufiq wan najah laka ya akh.