Sabtu, Mac 01, 2008

Reunion KP Ustazah Wan

R . . . . . N di [^^] [*]


bismillahirrahmanirrahim..

Siapa sangka. tak siapa pun menyangka. Kita rasa macam takde gunanya kita dipisahkan, tapi kita dipisahkan demi kebaikan, insyaAllah.

Tak nak tukar apa-apa pun sebenarnya.

Kami rasa terkejut, sedih sampai rasa nak menitis air mata kami. Tapi inikan demi kebaikan semua.

Rindu ummi Wan, rindu KP.

Dan masa berlalu pergi dan terus tinggalkan jejak rindu dalam hati.

Tabtasim 'indama tabki.

Senyumlah tika kau menangis. Semua ini pasti ada hikmahnya.

Betul tak?

Inilah kehidupan... Kita kian maju menerusinya! Hidup mesti ada semangat!

Allahu akbar!


Aslim taslam! Islam Taslim! :)

2 ulasan:

alifah berkata...

raden..ana mintak maaf sebab comment kat blog batch tu...
sori sangat...
nt nmpk mcm marah abes.
maaf andai ana melukakan hati nt..uhuhuhuk

pulasari berkata...

salam 3laik

oh indahkan hidup sbgai orang islam, pertalian antra sesama islam, ya Allah, hebat2, terharu pula ya

hehe, semoga ceria2 selalu