Ahad, Februari 24, 2008

Keindahan BersamaMu

Bismillahirrahmanirrahim..

Ehem2... Tengahari tadi tamatlah sudah program Keindahan BersamaMu SRIH khusus untuk murid2 darjah 6. Sweet~

Ramai kakak2 R2J2 jadi fasilitator. Hehe.. Tanpa disangka-sangka, jumpalah saya Kak Nadhirah.

-----

Saya: Hehe..
Kak Nad: [pelik kejap] Eh, kejap! Nti... Qurratu'Aini kan?
Saya: Hehe.. [senyum je memanjang]
Kak Nad: Tingginya nti! [macam sangat teruja]
Saya: Hehe.. Takdelah..
Kak Nad: Nti sedar tak nti tinggi? Ke biasa-biasa je?
Saya: Entah, biasa je. [senyum lagi]
Kak Nad: Ke nti rasa ana yang rendah? [macam bergurau. ehhe..]
Saya: Eh, mana ada! [gelak kecil.. ]
Kak Nad: Nti tahu tak.. [Kak Nadhirah cerita balik macam mana dia boleh tersilapkan Amnah itu ana.. Ana pun dengar dengan kesetiaan]
Saya: Hehe..
Kak Nad: Oklah. Akak nak balik dulu. [macam tergesa-gesa, tapi tak sangat]
Saya: Ok. Assalamu'alaikum.
Kak Nad: [toleh kejap, senyum] Wa'alaikumussalam.


-----

Tak sangka! Jumpa Kak Nad. Yelah, saya ni siapa sajalah kan. Bukannya orang kRj. Mumkin kalau najihah ke, fathimah ke, selalulah jumpa akhowat macam nih. Alhamdulillah.


Ana baca buku KBM adik ana, Shifa'. Macam2 dia conteng. Sangat sweet bila Shifa' ni dia lukis kartun sebuah family. Ada abah, mama, 4 orang adik beradik, 3 perempuan, 1 lelaki. Hehee.. Hampir setiap ruang untuk menulis dia lukiskan kartun. Apa-apa sajalah ;D


Ukhti *Shifa' Ul-Laila.. Ma'akiLlah..

*Itu nama yang saya sangat suka sekali letak pada dia. ^____^

aslim taslam.

1 ulasan:

rz berkata...

salam 3laik,

oh ana cuba memahami...