Khamis, Januari 24, 2008

Nak Faham!



Bismillahirrahmanirrahim...


Saya dengar. Saya menurut. Saya cuba jadi "sami'na wa atha'na". Saya fahamkan...

Isk..

Kenapa tak mudah bagi saya?? Kenapa orang lain semua macam senang je??

Saya dah cuba nak "suka", tapi kenapa?

Ustazah tunjuk, saya blurrr..... Baru ustazah tunjukkan tadi, kenapa saya blurrr?

Kalau ustazah tanya siapa dah dapat jawapan n' nak compare answer dengan ustzah, sekali pun saya tak pernah... Nak kata surrender tak juga tapi yang saya tahu nanti mesti jalan kerja dah melencong-lencong.

Oh, I Love Add Mathematics & Mathematics! :D

Rabbi, yassir wa la tu'ssir ya Karim...

P.s: MC8? ;) 3 in 1 insya Allah! ^____^

aslim taslam.

1 ulasan:

mirza berkata...

salam...ana ada idea...cuba nti ambil buku tekz n rjukan...cbe buat 'kajian' humm...dlm kata lain...cuba buat ltihan yg ada jln kiranya...tgk mcm mna 'flow' jln kerjanya...

hrap apa yg ana bri ni mmbntu...salam 3laik