Isnin, Disember 31, 2007

Ehem-ehem...

bismiLlahirrahmanirrahim...

Hari ini saya telah pergi ke sekolah dengan tak pasal-pasal. Kawan-kawan saya seperti Alifah, Safiah, Maryam, Hani, Farah dan Sarah ada di sekolah karana mereka terlibat dalam program orientasi tingkatan 1.

Bosannya!!!~ Pagi-pagi datang. Saya tahu takde siapa akan bersama-sama saya all day long. Tujuan: nak ambil borang SPBT yang mana at the end of the day, saya masih tak memperolehinya. Saya tak faham betul dengan ustaz berkenaan itu! Sampaikan rasa nak menangis dan lari saja dari bilik SPBT yang rasa macam neraka itu. Tak ke sedih dipermalukan di depan entah siapa saya pun tak kenal?? Salah ke saya minta pertolongan dengan sebaik mungkin? Salah ke kalau saya tercuai dan saya berusaha nak memperbaiki kesilapan itu? SALAH ke??? isk..

Tolong uruskan hal maktabah. Lepas tu saya jalan tanpa tujuan di dalam Hidayah. Saya mulalah menyibuk jadi fasi yang tak bertauliah untuk orientasi tingkatan satu ini. Macam best je kalau dapat jadi fasi. Mula-mula dah dapat, tapi Allah tak izinkan.. Tak apalah, saya dalam perancanganNya yang terbaik, kan?

Haha... Budak-budak form 1 malu-malu tapi kecoh! Tak faham betul. Mungkin bila mereka hidup kat Hidayah nanti, saya akan mengerti. Hmm. insha Allah...

Boring~ Maka, dengan izinNya, saya dipertemukan dengan ehem-ehem.. Mana adalah! Saya dipertemukan dengan 'Atikah dan adiknya yang kiut-miut sungguh comel lote yang namanya Sakinah. Senyumnya lebar, you!~ Best jumpa budak riang ria ini. Heheh...

Lalala.. jalan sana-sini jumpa itu dan ini. Menyibuk situ sana. Bermanfaat juga bawak kamera tapi semua gambar ehem-ehem.. Haha... Husnudzon .. husnudzon. (jangan fikir bebukan!)

Balik, saya tegur semua orang yang saya tak pernah tegur tak pasal-pasal! Haha.. Tiba-tiba termesra dengan kalimah pulak hari ni. Dengan 'Atikah, dengan Kak Wani (ceh, memang mesra doh!), dengan Kak Auni (mengubat rindu pada Hanani, hehe..) , Kak Maisarah, budak-budak form 3 yang serba photogediks (huhu.. memang derang sendiri yang cakap, jangan salahkan saya..) dan sebagainya.

Huhuhuhuhu.....

Petang, saya terima satu mesej yang berbunyi ehem-ehem. (Malas nak terangkan) Tapi yang saya tahu saya diberi satu amanah yang bagi saya agak berat lah juga. Tapi amanah ni (atau task serba hebat ini... ceh~) belum dimulakan lagi. Task ini saya terima daripada si dia senpai. Huhu.. (fikir elok-elok..)

Boring ler.. Esok dah 2008 doh~ Resolusi? Hehe..

Lalalalalala....

aslim taslam...

Tiada ulasan: