Rabu, Disember 26, 2007

All The Best!

Bismillahirrahmanirrahim...

Uih, lama betul nak cuba menembusi Blogger ni. Dekat 20 kali try masuk. AlhamduliLLAH, dapat jugak.

Semua calon PMR 2007 kecoh sebab esok. Yep.. esok. Esok natijah PMR 2007 keluar.
So, agak wajiblah bagi kami (eh, kami ke?) untuk merasa sedkit tekanan lain macam sikit...

Nervous~ (Asyik guna kalimah ni je... apa 'nervous' dalam bahasa arab eh?)

Oklah... sebenarnya sekarang saya tengah jealous tak tentu pasal. Ramai orang ana tengah jealous sekarang ni. Huhu... Entah apa-apa. Ana pun malas dah nak layan.

Sebagai khatimah, umm.. jangan lupa doakan ana dan kami (batch 11 SMIH JB) ye!!

Du'akan ana dapat menggenggam 9 A yang dicitakan dalam PMR 2007 disertai redha daripada ALLAH.... Tawakkal.. tawadhu'... All the best insha Allah!!!~

BismiLLAHi tawakkaltu 'alaLLAH..
wa la haula wa la quwwata illa biLLAHil-'Aliyyil 'Adzim....


^___________^

aslim taslam...

Tiada ulasan: